Tiešsaistes seminārs “Biznesa pārvaldības risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem”
Tiešsaistes seminārs “Biznesa pārvaldības risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem”

Kā padarīt efektīvāku mazo un vidēju uzņēmumu darbību un attīstību, izmantojot mūsdienīgu un visaptverošu biznesa pārvaldības risinājumu “Microsoft Dynamics 365 Business Central”? Kā sistēma atvieglo uzņēmuma darbinieku un vadības ikdienu un ilgtermiņā samazina izdevumus?

 

Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem izskanēs tiešsaistes seminārā “Biznesa pārvaldības risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem”, kas notiks 8. aprīlī plkst. 15.00.-15.40 Facebook platformā.

 

Tiešsaistes seminārā uzzināsiet:

  • Kas ir biznesa pārvaldības risinājumi un kāpēc tie ir nepieciešami maziem un vidējiem uzņēmumiem?
  • Kāpēc klienti izvēlas šādus risinājumus?
  • Kādi ir galvenie ieguvumi?
  • Kādiem uzņēmumiem tie ir nepieciešami?
  • Vai ir vajadzīgas speciālas IT zināšanas to lietošanai?
  • Kur slēpjas šāda veida sistēmu veiksmes stāsts?
  • Cik kiberdroši ir šādi risinājumi?
  • Kādas ir izmaksas šādu risinājumu ieviešanai un cik laika tas prasa?

 

Tiešsaistes semināru vadīs ELVA  biznesa attīstības vadītājs Māris Skotelis.

 

Pasākums notiek Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) projekta “Gudrā Latvija” ietvaros, kura mērķis izglītot Latvijas vidējo un mazo uzņēmumu vadītājus par jaunākajiem IT risinājumiem un mudināt viņus ieviest tos savos uzņēmumos, kā arī sniegt tam nepieciešamo informatīvo atbalstu.

 

Kampaņas partneris: Smart-ID.

 

Kampaņas atbalstītāji: ELVA, Microsoft, Telema, projekts DINNOCAP.

Atpakaļ